Hatékony keresőoptimalizálás (SEO) szolgáltatás
Stabil forgalom, új ügyfelek és vásárlók a Google keresőből
SEO szakértőként segíteni tudok neked növelni a Google keresőből érkező forgalmat. A magasabb látogatószámból új ügyfeleket, vásárlókat és bevételt profitálhat a vállalkozásod.
Erre a weboldalra a Google keresőből jelenleg havonta 10-13 ezer felhasználó érkezik, az egyik legkompetetívebb témakörben. Ebből is láthatod, valóban tudok segíteni neked.
2020-ban összesen több mint 110 ezer felhasználó kattintott a honlapszaki.hu-ra a keresőben. 2019-ben ugyanez a szám egészen pontosan 330 db volt.
Ez 3300 százalékos (!) emelkedést jelent, egy év alatt. És 2021-ben is sikerült tovább emelkedni. 2022-ben pedig nem visszaesni, ami szintén komoly eredmény az egyre intenzívebb versenyben.
Hasonló eredményeket értünk el ügyfeleimmel közösen is – beleértve magyar és nemzetközi (angol nyelvű) projekteket is.
Hogyan működik?
A keresőoptimalizálás az online marketing egyik ága. Célja, hogy jelentős, folyamatosan növekvő és üzletileg értékes forgalmat szerezz a keresőből a honlapoddal. A célt lépésről-lépésre építkezve közelítjük meg, és érjük el.
Tudnod kell, hogy a SEO nem fog honlaputánra eredményt hozni.
A keresőoptimalizálás egy lassabb folyamat, a nulláról indulva legkorábban 4-6 hónap múlva fognak jönni a első eredmények.
A SEO szolgáltatásom része a stratégiai tervezés, folyamatos tanácsadás és kivitelezés is. Fontos tudnod, hogy ez egy közös munka lesz, ahol szorosan együtt fogunk működni.
Ha már van honlapod, akkor az első lépésben teljes technikai és tartalmi auditot végzek. Profi szoftverek segítségével felmérem a konkurens weboldalakat, SEO stratégiát állítok össze és kulcsszókutatást végzek neked.
Az eredmények alapján indulhat a SEO kivitelezés: segítek a tartalmak megírásában, a technikai feladatokban és a minőségi linképítésben is.
Két példa a munkamódszerem eredményességére (a kék vonal az organikus kattintások számát követi):
Amennyiben WordPress oldalad van, a konkrét fejlesztési feladatokat is vállaljuk.
Ha még nincs honlapod, akkor a folyamat legelején, a SEO tervezési fázisban segítek szerkezetileg, tartalmilag megtervezni és elkészíteni a weboldalt.
A SEO munka részei
A keresőoptimalizálás alapvetően három területre osztható: Technikai SEO, On-page SEO és Off-page SEO.
A Technikai SEO azoknak a technikai beállításoknak az összességét jelöli, amelyek nélkül a Google egyszerűen nem fogja észrevenni és rendesen érétkelni a weboldaladat, hiába ölünk bele munkát a minőségi tartalom elkészítésébe.
Az On-page SEO elsősorban a honlapon megjelenő tartalom (szövegek, képek, videók) optimalizálását jelöli.
Az Off-page SEO lényege azoknak a külső tényezőknek a kezelése, amelyek hatással lehetnek a weboldalunk helyezésére a Google rangsorban. Legfontosabb összetevője a hatékony linképítés.
Mindhárom területre kiemelt figyelmet fogunk fordítani a közös munka során.
Lépésről-lépésre
SEO audit és elemzés
Profi szoftverek segítségével összegyűjtjük és elemezzük az összes elérhető adatot a honlapodról. A-Z-ig weboldal elemzés!
SEO stratégia
A siker első kulcsa. Felépítünk egy SEO stratégiát, amit végig követünk a keresőoptimalizálási folyamat alatt. A stratégia kitér a Local SEO-ra (pl. Google Cégem) is.
Kulcsszókutatás
Átfogó listát készítünk a releváns kulcsszavakról, és ez alapján felállítjuk a honlap struktúráját, pontos tartalomstratégiát készítünk.
On-Page SEO
Elvégezünk minden SEO beállítást, ami szükséges a jó szerepéshez a keresőben. Pl. belsőlink struktúra, a meta- és strukturális adatok, szöveges és képi tartalom optimalizálása.
SEO szövegírás
Megfelelő mennyiségű és minőségű, SEO szempontokat szem előtt tartó tartalom nélkül ma már nincs sikeres keresőoptimalizálás.
Linképítés
Ahhoz, hogy egy honlap helyt álljon az erős SEO versenyben, minőségi linkekre van szükség. Segítek neked valóban értékes hivatkozásokat gyűjteni.
Töltsd ki a lenti űrlapot, vagy hívj a +36 30 530 9589 mobilszámon
(Akkor is, ha csak kérdésed van, vagy további részletekre vagy kíváncsi)

Keresőoptimalizálás cikkek
A SEO jelenleg az egyik legforróbb téma a magyar üzleti életben, nagyon sokan fordulnak a keresőoptimalizálás felé, ha online szeretnének boldogulni a vállalkozásukkal.
Olvasd el az írásaimat a témában, és keress meg, ha a segítségedre lehetek!
Hogyan védjed meg a márkaneved a Google-ben?
A márkanév (brand) vállalkozásod legfontosabb erőforrása, ha marketingről van szó. Hatalmas érték, amikor az emberek közvetlenül a brandedre keresnek a Google-ban. És komoly probléma, ha a te márkádra keresnek, de utána mégis más weboldalra jutnak. A Google és a...
Milyen hamar hoz eredményt a SEO? (Példákkal)
Az egyik leggyakoribb kérdés a keresőoptimalizálással kapcsolatban, hogy milyen hamar hoz eredményt. Ebben a cikkben ezt a témát járjuk körül, valós példákon keresztül! Milyen eredményt hozhat a SEO? A keresőptimalizálás elsődleges célja nagyszámú, értékes forgalmat...
2022: ilyen évünk volt, és ezek a terveink 2023-ra
A honlapszaki.hu 2023-ban három éves lesz, de még sosem írtam évértékelőt a blogra. Nem is rajongok különösebben a műfajért, de 2022 annyi változást hozott, hogy most abszolút aktuálisnak érzem. Íme, ilyen volt a honlapszaki.hu 2022-es éve! Kezdjük is a legfontosabb...
A keresőmarketing (SEM) jelentése és haszna
A keresőmarketing (SEM) célja minél több felhasználót elérni a népszerű keresőmotorokon keresztül. A statisztikák szerint ma minden vásárlás nagyjából fele internetes kereséssel indul, ebből pedig egyenesen következik, hogy a jól megtervezett és végrehajtott...
16 erős tipp webáruház keresőoptimalizáláshoz
Csak Magyarországon évente több száz új webshop indul, ám ezeknek csupán egy pici töredéke lesz sikeres hosszú távon. Az ok sokszor az, hogy egyszerűen nincs elég online látogatójuk, ezért vásárlójuk sem. Pontosan ezen tud segíteni a webáruház keresőoptimalizálás. Egy...
Kulcsszókutatás kezdőknek 5 ingyenes eszközzel
A kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás (SEO) egyik legfontosabb szelete, aminek a célja felmérni, hogyan és milyen kifejezéseket használva keresnek az emberek egy adott témakörben a Google-ban. A kulcsszókutatásnak kitüntetett szerepe van a SEO munkában. A megfelelő...
Technikai SEO és technikai SEO audit: erre figyelj!
A technikai SEO a keresőoptimalizálási munka fontos, integráns része. Ha komoly eredményeket akarsz elérni a keresőben, muszáj ismerned a technikai SEO alapjait. Mi az a technikai SEO? Ahhoz, hogy egy weboldal jól szerepeljen a keresőben, egy sor technikai...
Duplikáció jelentése SEO szempontból
Ha egy tartalom több, különböző URL címen is elérhető, akkor a keresőmotorok - pl. Google - szemében duplikáció áll fenn. És ez baj. De pontosan miért? Miért baj a duplikáció? Gyakori félreértés, hogy a keresőben tartalmak, esetleg weboldalak versenyeznek egymással. A...
Backlink ellenőrzés: a legpontosabb eszközök a magyar piacra
A backlink ellenőrzés lényege, hogy felkutatjuk a honlapunk, vagy egy konkurens weboldal külső hivatkozásait elemzés céljából. Ez azért fontos, mert a linkprofil - azaz egy webhelyre mutató külső hivatkozások mennyisége és minősége - az egyik legfontosabb rangsorolási...
Mennyit ér egy SEO-fókuszú honlap felújítás? (Esettanulmány)
A honlap felújítást könnyű elszúrni SEO szempontból, egy átgondolatlan beavatkozás például az URL struktúrába könnyen kukázhatja az összes addigi SEO eredményt. Ezért nagyon nem mindegy, hogyan állunk neki egy ilyen folyamatnak. Egy ügyfél azzal keresett meg, hogy...
TOP 12 SEO tanfolyam kezdőknek, haladóknak
Kezdőként, de még haladóként is az egyik legnehezebb kérdés a SEO-ban, hogyan szerezzük meg a hatékonysághoz szükséges tudást. A legjobb megoldás általában egy okosan kiválasztott SEO tanfolyam. A keresőoptimalizálás nem misztérium, nem varázslat, de nem is egy olyan...
Az online marketing eszközei: kisokos (2023)
Az online marketing jelentősége folyamatosan növekszik, ezért minden vállalkozás számára létfontosságú, hogy képben legyen a céljával és eszközeivel. Kezdjük azzal, mi is az online marketing célja. Az online marketing feladata a szolgáltatásaink és termékeink...
A SEO elemzés lépései
Miért fontos a keresőoptimalizálási elemzés? A keresőoptimalizálás folyamatos, hosszú távú építkezést jelent. Azonban, mint minden hosszú távú, komplex projekt esetében a SEO-ban is könnyű elveszíteni a fókuszt. A SEO elemzés abban segít, hogy megmutatja, pontosan...
Havidíjas keresőoptimalizálás: jól jársz vele?
A havidíjas keresőoptimalizálás az egyik legelterjedtebb együttműködési forma megrendelő és szolgáltató között a SEO piacon. Ebben a cikkben részletesen bemutatom, milyen előnyei vannak a havidíjas SEO-nak más konstrukciókkal szemben. Mit jelent a havidíjas SEO? A SEO...
Local SEO: mi az a helyi keresőoptimalizálás? Hogyan működik?
A Local SEO, vagy helyi keresőoptimalizálás célja, hogy egy megcélzott környéken, városban vagy földrajzi területen javítsuk a Google helyezéseinket a lokális jellegű keresésekre. Biztosan észrevetted már, hogy ha különböző földrajzi helyekről keresel ugyanarra a...
Mi az a horgonyszöveg? Hogyan használd?
A hatékony horgonyszöveg megválasztása a linképítési folyamat szerves része. A horgonyszöveg helyes használata nem különösebben bonyolult dolog, mégis könnyű elrontani. A jó horgonyszöveg segít elérni SEO céljaidat. A rossz, erőltetett horgonyszöveg pedig akár árthat...
Keresőoptimalizálás (SEO) lépésről-lépésre [2023]
A keresőoptimalizálás (SEO) segítségével hosszú távon is stabil, értékes forgalmat szerezhetsz a weboldaldra. Ráadásul ingyenesen. Nem csoda, hogy a keresőoptimalizálás jelenleg az egyik legforróbb téma az online üzleti életben. Ebben a cikkben végig vezetlek a SEO...
Linképítés 2023-ban: az alapoktól a gyakorlati tippekig
A linképítés a hatékony SEO egyik alappillére. Sok piaci szegmensben az értékes külső linkek gyakorlatilag nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy valódi és tartós sikert érjen el a weboldalad a Google keresőben. Ezért ha szeretnél jelentős forgalmat a keresőből, érdemes...
SEO szövegírás a gyakorlatban, lépésről-lépésre
A SEO szövegírás célja egyszerű. Lényege, hogy a honlapunkra írt szövegeink révén új érdeklődőket érjünk el a Google keresőből. A SEO szövegírás gyakorlatilag egy online marketing eszköz és metódus, amivel hosszabb távon komolyan növelheted a weboldalad forgalmát. A...
Versenytárs elemzés új honlap készítése, vagy a régi felújítása előtt
A legtöbb üzletágban és piaci szegmensben komoly online verseny folyik a közönség figyelméért. Nagyon sok vállalkozás azonban egyáltalán nincs tisztában ennek a versenynek a természetével, és benne a saját poziciójával. Legtöbbször csak nagyon keveset tud arról, hol...
Kipróbált SEO tippek: így növeld a honlapod forgalmát!
A keresőoptimalizálás (SEO) komplex folyamat. A Google rengeteg szempontot vesz figyelembe a honlapok rangsorolásakor, ezért nagyon sok mindent kell egyszerre szemmel tartani, ha sikeresek akarunk lenni a keresőben. Ebben a cikkben olyan SEO tippeket gyűjtöttem össze,...
Blog indítás és készítés kezdőknek: az útmutató, ami tényleg segít
Saját blogot szeretnél? Szuper ötlet! Ebben a részletes cikkben megmutatom, mire lesz szükséged az induláshoz. Ami a technikai részét illeti, ma már szinte a semmiből, pár perc alatt elindítható egy új blog. Azonban ezzel még nincs elintézve a dolog: egy blog indítása...
Link rövidítés: mire jó és hogyan használd?
Mindenki látott már kezelhetetlenül hosszúra nőtt és/vagy tökéletesen értelmetlen linkeket. Értelmetlen alatt az értem, hogy amikor látod a linket, fogalmad sincs, mi lehet a link "mögött". Nem szép látvány, de szerencsére van megoldás: a link rövidítés. Mi az a...
WordPress SEO: a Yoast SEO beállítás és használata
A Yoast SEO az egyik legjobb, és egyben legnépszerűbb WordPress keresőoptimalizáló bővítmény. Ebben a cikkben bemutatom, hogyan tudod beállítani és használni a saját honlapodon. A keresőoptimalizálás nagy munka. A SEO nagyon szerteágazó technikai oldala (mint amilyen...
Kép alapú keresés és Google képek: minden, amit tudnod kell!
A kép alapú keresés a Google egyik legizgalmasabb, de még mindig kevésbé ismert és használt funkciója. Ebben a cikkben részletesen megmutatom, hogyan használhatod a Google képkeresést bármilyen eszközön, asztali számítógépen és okostelefonon egyaránt. Amikor képeket...
Egyszerű megoldások a weboldal sebesség javítására
Manapság alapvető elvárás egy korszerű honlappal szemben, hogy legyen gyors. A hús-vér felhasználó és a Google is a szélsebesen betöltődő weblapokat szereti, ezért egy üzleti célú, vállalkozói honlap esetében kulcskérdés a weboldal sebesség. Ebben a cikkben egyszerű,...
Céges blog írás: miért érdemes belevágni?
Sok vállalkozásnak van weboldala, de csak kevesen veszik rá magukat a rendszeres blogolásra. Pedig egy jó blogszekció a céges honlap üzletileg legértékesebb része lehet. A rendszeres cikkírás macerás, időrabló tevékenység, ami nem hajt közvetlen, pénzben mérhető...