Jobbágy András SEO szakértő, tanácsadó és oktató

Segítek az ügyfeleimnek online márkát építeni és üzletileg értékes forgalmat szerezni a Google kereső ingyenes (organikus) találatain keresztül. 

Jobbágy András SEO szakértő

A keresőoptimalizálásról röviden

A keresőoptimalizálás célja stabilan nagyszámú felhasználót behozni a weboldaladra a Google kereső organikus találatain keresztül.

Ezt úgy lehet elérni, ha a honlapod témájába vágó lehető legtöbb keresőkifejezésre (kulcsszó) a lehető leglátványosabb helyen jelenik meg a weboldalad.

A sikeres SEO-hoz hatékony, okos stratágia és következetes kivitelezés kell.

A keresőoptimalizálás előnye, hogy hosszabb távon stabil, folyamatos forgalmat biztosít a honlapodnak.

Ez a magas, üzleti szempontból is értékes forgalom pedig

  • több ügyfelet/vásárlót,
  • növekedő bevételt,
  • erősebb márkaismertséget

hozz magával.

Minden SEO projekt 4 alappillére épül

👉 Piac, célcsoport és versenytárs ismeret: ismernünk kell a vállalkozásod erősségeit, a célcsoportodat (Hogyan gondolkoznak? Mit keresnek?) és a versenytársaid online jelenlétét is a hatékony SEO stratégia kialakításához.
👉 Honlap minőség elemzés: Alaposan meg kell vizsgálni a honlapod gyenge és erős pontjait, javítani kell az esetleges SEO-t nehezítő hibákat. Ennek egyik eleme a teljes Technikai SEO audit is.
👉 Tartalomfejlesztés: A sikeres szerepléshez a Google-ban nagy mennyiségű és jó minőségű tartalomra van szükség, ami a célcsoportad célozza.
👉 Linképítés: A Google egy weboldal fontosságát a külső hivatkozásai mennyiségével és minőségével is méri. Erős weboldalakról kell linkeket szerezni ahhoz, hogy komoly forgalmad legyen a keresőből.

Egyik ügyfelem eredményei, miután elkezdtük a közös munkát.

Mikor érdemes belevágni a keresőoptimalizálásba?

Minden esetben, ha ismertebbé szeretnéd tenni a márkád, valamint markánsan növelni szeretnéd az online szerzett ügyfeleid és vásárlóid számát.

A SEO gyakorlatilag szinte minden témában eredményesen használható ügyfél- és vásárlószerzésre. Nem jelentenek kivételt a B2B és a B2C honlapok, valamint természetesen a webshopok sem.

Fontos tudnod, hogy a SEO munka elsősorban nem rövid távon fejti ki a hatását. Cserébe stabil, hosszú távon is maradandó eredményt hoz.

A keresőoptimalizálás elsősorban folyamatos építkezést jelent. Nem sprint, hanem maraton. Egy SEO projektek esetében érdemes legalább 6-12 hónapos időtávban gondolkodni.

Egyik ügyfelem eredményei, miután elkezdtük a közös munkát.

Ahonnan jöttem, és ami motivál

Nem terveztem, hogy online marketinggel fogok foglalkozni. Kutatónak készültem, szép tudományos pályáról álmodoztam. Az élet másképp intézte, de nem volt hiába: megtanultam átlátni és értelmezni nagy, komplex problémákat, érzékelni a rejtett összefüggéseket és finom átmeneteket.

Később hírügynökségi újságíróként dolgoztam. Elsajátítottam, hogyan lehet az ömlesztett információhegyekből kihámozni, és tömören, bárki számára érthetően megfogalmazni az egyszerű, tiszta lényeget. Megtanultam kérdezni és meghallgatni a választ.

Csak ezután kötöttem ki az online márkák és weboldalak világában. Ma egyszerre tucatnyi SEO projektet menedzselek, sőt saját SEO kurzust is kidolgoztam.

Hiszek a kemény munkában, abban, hogy felelősséget kell és érdemes vállalni – az üzleti és a civil életben is. Lelkessé tesz az ügyfeleimmel közösen megélt siker.

Szeretek olyan projekteket dolgozni, amik jobbá, gondtalanabbá teszik a valóságot.

A szabad időmben teljes erőbedobással igyekszem jó apa lenni, és az egykori bölcsészek titkos életét élem: tanulok és olvasok.

Segíthetek? Akkor töltsd ki a lenti űrlapot, vagy hívj a +36 30 530 9589 mobilszámon

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.