Google Ads hirdetéskezelés

Bevételszerzés hatékonyan a Google hirdetési rendszerével!

Mi az a Google Ads?

A Google Ads (régi nevén Adwords) a Google keresőre épülő PPC hirdetési platform. A segítségével hirdetéseket jeleníthetünk meg a keresőben böngésző felhasználóknak.

Egy jól beállított Google Ads kampánnyal közvetlenül azok az emberek szeme elé tudsz kerülni a hirdetéseddel, akik konkrétan az általad kínált termékre/szolgáltatásra (vagy bármi témába vágó információra) keresnek rá.

Más szóval, nem kell megtalálnod a célközönséget. Ők találnak meg téged.

Ezért rendkívül hatékony eszköz a Google Ads.

Nem véletlen, hogy a vállalkozások Google hirdetési rendszerben elköltött büdzséje folyamatosan nő világszerte.

A Google Ads-ben többféle kampány indítható, amelyek közül a leggyakoribb “keresőkampány” néven fut. 

Mit jelent ez?

A példa kedvéért képzeljük el, hogy laptop szervízünk van Budapesten. Szeretnénk a laptop szervízt kereső embereket a weboldalunkra irányítani. 

Ehhez hívjuk segítségül a Google Ads-t. Keresőkampányt indítunk, aminek a célja, hogy az összes releváns kereső kifejezésre megjelenjünk a Google találati listán.

Google Ads keresőkampány

A Google hirdetések előnyei

  • A Google Ads kattintás alapú: csak akkor fizetsz, ha a felhasználó valóban rákattint a hirdetésedre.
  • Szinte azonnal elindítható: egy Google Ads kampány pár nap alatt elindítható, nem kell heteket, hónapokat várni, mire működésbe lép.
  • Jól célozható: nincs vaktában elköltött pénz, itt konkrétan azoknak hirdethetsz, akik már biztosan érdeklődnek a terméked/szolgáltatásod iránt.
  • Jól mérhető: webanalitikai ismereteke birtokában pontosan tudod mérni a Google Ads kampány megtérülését.
  • Jól optimalizálható: az adatok függvényében a Google Ads kampány folyamatosan optimalizálható. Szűkíteni vagy bővíteni lehet a megcélzott kulcsszavak halmazát, kizárhatsz időintervallumokat, közönség-szegmenseket, és még ezer dolog.
  • A hirdetési büdzsé pontosan meghatározható: te adod meg, mennyit költesz a kampányodra. Nincsenek váratlan kiadások, a kampányok költségkerete jól tervezhető.

A Google hirdetéseik előnyeit bárki a maga és vállalkozása javára fordíthatja – már ha releváns tudása és tapasztalata van a hirdetéskezelésben.

Hozzáértő hirdetéskezelő nélkül ugyanis a Google Ads csak égetni fogja a pénzt, jelentős eredmény nélkül.

A tapasztalat azt mutatja, hogy sokan kezdenek bele alapvető ismeretek nélkül a Google hirdetések futtatásába. Ők azok, akik legtöbbször két-három hét múlva csalódodtan lövik le a kampányukat, mert “a Google hirdetés nem működik”.  

Te ne legyél köztük.

Bízd szakértőre a Google hirdetés kampányaid beállítását és kezelését.

Mi a Google hirdetéskezelés lényege?

A profi Google hirdetéskezelő dolga dióhéjban, hogy

1) megtalálja a legjobban teljesítő kereső kifejezéseket

(más szóval “kulcsszavak” – amiket az emberek beírnak a Google-ba, amikor egy témában keresnek), és az

2) ezekre a kulcsszavakra megjelenített hirdetésekkel folyamatos és értékes forgalmat irányítson a honlapodra.

Olyan felhasználók, akikből aztán fizető ügyfelek és vásárlók lesznek.

A hirdetéskezelés lépései

l

Konzultáció és árajánlat

Az első lépésben átbeszéljük, mit szeretnél elérni. Ezt követően részletesen ajánlatot kapsz, amiben lesz egy rövid piackutatást és versenytárs felmérést, valamint egy konkrét költségbecslést. A költségbecslés tartalmazni fogja a javasolt hirdetési büdzsét és a kampánykezelés díját is.

Stratégia megalkotása

A siker első kulcsa. Kialakítunk egy hirdetési stratégiát, amit végig követni fogunk a hirdetések futtatása és optimalizálása alatt. Meghatározzuk milyen típusú (kereső, display, Google Shopping, stb.) és hogyan targetált (közönség, idősáv, remarketing) kampányokat állítunk fel. Az eredmények méréséhez felállítjuk az analitikát.

Kampányok beállítása és indítása

Létrehozzuk a stratégiában meghatározott kampányokat, hirdetési csoportokat és hirdetéseket a Google hirdetési fiókodban. A kampányok elindulnak, elkezdjük gyűjteni az adatokat a teljesítményről, és megjelennek az első érdeklődők a honlapodon.

Tesztidőszak

Az első három hónap a tesztelés és folyamatos optimalizáció ideje. A rendelkezésre álló adatokat szem előtt tartva heti szintű változtatásokkal tesszük egyre eredményesebbé a hirdetéseidet. Ami hatékony, megtartjuk. Ami nem, kidobjuk.

g

Folyamatos finomhangolás

A negyedik hónapra már látni fogjuk, mi az ami jól működik, és mit kell elengedni. Elkezdődik a folyamatos finomhangolás, áramvonalasítás időszaka. Állandó kampányfelügyelettel készülünk az esetleges piaci változásokra, és azonnal reagálunk, ha szükséges.

Riportolás

Fontos, hogy képben legyél vele, mi történik a Google hirdetési kampányaidban. Havi rendszerességű riportokkal, illetve konzultácóval segítünk a legfontosabb adatok, számok megismerésében.

Kérdések és válaszok a Google hirdetéskezelésről

Google Ads, Google Adwords - ugyanaz?

Igen. Az Adwords a Google Ads régi neve.

Mennyi pénzzel érdemes elkezdeni a Google hirdetéseket?

Nagyon pici költségvetéssel is be lehet szállni de igazi eredményt a tapasztalatunk szerint minimum havi 80-100 ezer forintos büdzsével tudsz elérni.

Ki fogja kezelni a hirdetéseimet?

Jobbágy Balázs Google Ads-szakértő, aki komoly tapasztalattal rendelkezik Search és GDN típusú hirdetések terén.

Sikerdíjas, jutalékos rendszerben vállaltok hirdetéskezelést?

Nem. Kizárólag havidíjas formában vállajuk a Google hirdetések kezelését.

Van minimum szerződési idő?

Igen, minimum három hónapra vállaljuk a hirdetéskezelést. Ennek az oka, hogy rövidebb idő alatt nem fog látsződni, tényleg sikeresek lesznek-e a hirdetések.

Töltsd ki a lenti ajánlatkérő űrlapot, és a lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot!

(Akkor is, ha csak kérdésed van, vagy további részletekre vagy kíváncsi)

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.